Powered by Smartsupp

Podmínky k vrácení zboží či reklamaci

Vrácení zboží a Reklamace

 

Chcete zboží vrátit? Jako spotřebitel máto právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.*

  1. Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  2. Zboží pošlete na adresu:

     Solako Capital s.r.o., Komenského 12, Slavičín 763 21, Česká republika.

  • Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
  • Se zbožím musí být zaslán vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. 
  • Pokud bude zboží zasláno prodávajícímu na dobírku, zásilka nebude přijata. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.
  • Peníze Vám vrátíme bankovním převodem co nejrychleji, nejdéle do 14 pracovních dnů.

 

Chcete reklamovat zboží? Jako spotřebitel máte právo reklamovat zboží ve lhůtě dvou let ode dne převzetí zboží.*

  1. Napište na emailovou adresu: obchod@drogerieshop.cz:
    • Číslo objednávky
    • Popište vadu zboží spolu s požadovaným způsobem vyřízení reklamace
    • Přiložíte fotodokumentaci daňového dokladu, štítku zboží a vadu samotného zboží.
    • Vaše číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.
  1. Reklamaci vyřídíme a informujeme Vás do 30 dnů od uplatnění reklamace.

 

*Odstoupení od smlouvy ve 14 dnech od převzetí zboží bez udání důvodu a reklamační proces uvedený výše se nevztahuje na případy, kdy kupující, uzavřel kupní smlouvu s prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „podnikatel“). Práva podnikatele z vadného plnění a právo na odstoupení od smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Další práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího z uzavřené kupní smlouvy jsou stanoveny v obchodních podmínkách prodávajícího.