🎁 ZDARMA balzám na rty k objednávce nad 1 500 Kč – získej dárek ještě dnes! 🔥

Všeobecné podmínky a pravidla věrnostního programu LavonioClub

1. Definice

Pojmy používané ve Všeobecných podmínkách a pravidlech programu LavonioClub
(dále také jen „Podmínky“) mají následující význam.

„Bod“ – Lavonio bod

„Online účet" – online účet Člena dostupný na Webové stránce 

„Nabídka" - (a) Personalizovaná nabídka a/nebo (b) všeobecná informace pro všechny Členy týkající se výhod Programu, ve které jsou uvedeny zejména výše obratového koeficientu, rozsah zboží a služeb, ze které se připisují Body, a druhy odměn, a která je oznámená některým nebo všemi z těchto způsobů: elektronicky (např.  email, krátké zprávy), Webové stránce

„Program" – věrnostní program LavonioCLub

„LAVONIO nebo Společnost LAVONIO" – LAVONIO s.r.o., zapsanou v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 89509 vedená u Krajského soudu v Brně, IČ: 60749440, DIČ: CZ60749440 se sídlem: Nádražní 270, 763 21 Slavičín

„Webová stránka" – webová stránka www.drogerieshop.cz

„Zákaznické centrum“ – zákaznické centrum Programu

“Zásady ochrany soukromí" – zásady ochrany soukromí specifikované v článku 14 Podmínek

„Změna" – změna Podmínek


2. Program

2.1 Program provozuje v České republice Společnost LAVONIO a je určený fyzickým osobám - zákazníkům. Pokud se takový zákazník stane Členem, náleží mu výhody Programu, které může využívat.

2.2 Tyto Podmínky upravují zejména vznik a zánik členství v Programu, jednotlivé druhy výhod Člena a způsoby jejich využití nebo poskytování. 


3. Členství v Programu

 3.1 Vznik členství

3.1.1 Členem se může stát pouze fyzická osoba starší 15 let. Pro vyloučení pochybností se konstatuje, že Členem se nemůže stát jiný subjekt než fyzická osoba, tj. například obchodní společnost či jiná právnická osoba. Zájemce o členství v Programu má možnost získat přístup registrací na stránce www.drogerieshop.cz/lavonioclub/. Jeho členství v Programu následně vzniká registrací do Programu v elektronické podobě na Webové stránce. 

3.1.2 Zájemce vyjádří a potvrdí svůj souhlas s Podmínkami a skutečnost, že se seznámil se Zásadami ochrany soukromí kliknutím na příslušné políčko na přihlášce v elektronické formě.

3.1.3 Po registraci bude zájemci odeslán na jím udanou e-mailovou adresu potvrzující email. Členství v Programu v tomto případě vzniká bezprostředně po dokončení registrace. 

3.1.4 Zájemce, resp. Člen je povinen uvádět v registraci pouze správné a pravdivé osobní údaje a v případě změny takových osobních údajů je povinen bezodkladně informovat Společnost LAVONIO o změně takových osobních údajů nebo si takové osobní údaje sám změnit ve svém Online účtu.

3.2 Zánik členství

3.2.1 Členství zaniká

  1. a) dnem doručení písemné žádosti Člena o ukončení členství v Programu;
  2. b) dnem úmrtí Člena nebo dnem, který soud určil jako den úmrtí v prohlášení za mrtvého;
  3. c) dnem následujícím po dni, kterým uplynuly tři roky od poslední transakce Člena; transakcí se rozumí připsání Bodů nebo výměna Bodů za odměnu;
  4. d) dnem, kdy Společnost LAVONIO vyloučila Člena z Programu.

3.2.2 Společnost LAVONIO je oprávněná vyloučit Člena z Programu, pokud se Člen dopustil protiprávního jednání v souvislosti s jeho členstvím v Programu nebo ve vztahu ke Společnosti LAVONIO, zejména

  1. a) pokud porušil práva k ochranným známkám používaným Společností LAVONIO
  2. b) způsobil Společnosti LAVONIO anebo jinému Členovi škodu nebo jinou újmu,
  3. c) získal výhodu v rozporu s Podmínkami,
  4. d) umožnil jiné osobě, aby získala výhodu v rozporu s Podmínkami,
  5. e) úmyslně poskytl v přihlášce nepravdivé informace.

V těchto případech zaniká členství dnem rozhodnutí Společnosti LAVONIO o vyloučení Člena z Programu, se kterým bude Člen seznámen.

3.2.2 Zánikem členství Člen ztrácí všechny práva a výhody Programu náležející ke členství, zejména nemá nadále právo vyměnit nasbírané Body za odměny.


4. Karta

  1. Karta

4.1 Každý Člen může získat a používat jen jednu platnou Kartu. Karta je nepřenosná  a je jí oprávněn použít výlučně oprávněný držitel Karty, resp. Člen, na jehož jméno a příjmení a další osobní údaje je Karta registrována. Vlastníkem Karty je Společnost LAVONIO. Karta není platební kartou ani jiným obdobným platebním prostředkem. Karta může být použita pouze v souladu s Podmínkami.

4.2 Oprávněný držitel Karty, resp. Člen je povinen chránit Kartu před ztrátou a odcizením. Karta nesmí být ponechána na takovém místě, které není dostatečně zabezpečené před odcizením. V opuštěném vozidle, i když je řádně uzamčeno či zaparkováno na hlídaném parkovišti, nesmí být Karta nikdy ponechána.

4.3 Ztrátu nebo odcizení Karty je oprávněný držitel karty, resp. Člen povinen bez zbytečného odkladu povinen oznámit Zákaznickému centru. Zákaznické centrum v případě poskytnutí všech nezbytných informací e-mailové vzkazy zpravidla nepotvrzuje. Jakékoliv operace s Kartou vykonané po ztrátě nebo odcizení Karty nejsou platné s výjimkou případů. Společnost LAVONIO není v takovém případě odpovědná za neoprávněné použití Karty v důsledku opožděného nahlášení ztráty nebo odcizení Karty a jakékoliv škody snáší sám držitel karty, resp. Člen. V případě ztráty nebo odcizení Karty Člen může být dočasně omezen v možnosti využívat některé výhody Programu. Novou Kartu člen obdrží v prodejně. 

4.4 V případě poškození Karty držitel karty Člen bezodkladně zašle tuto Kartu v obálce označené „Poškozená karta“ s uvedením svého jména, příjmení a adresy na Zákaznické centrum. Novou Kartu člen obdrží na provozovně LAVONIO. 

 

5. Výhody Člena

5.1 Člen může v rozsahu a za podmínek blíže určených příslušnou Nabídkou

  1. a) sbírat Body při nákupu určitého zboží nebo služeb poskytovaných Společností LAVONIO nebo třetími osobami;
  2. b) získat Body v souvislosti s jinou skutečností;
  3. c) využít službu nebo získat jiné plnění poskytované Společností LAVONIO nebo třetími osobami;
  4. d) využít slevu na nákup určitého zboží nebo služeb poskytovaných Společností LAVONIO nebo třetími osobami;
  5. e) získat odměnu výměnou za Body;
  6. f) získat odměnu z části výměnou za Body a z části za doplatek.


5.2 Odměnou je zejména

  1. a) zboží nebo služba poskytovaná Společností LAVONIO;
  2. b) poukázka na odběr zboží nebo služeb poskytované třetími osobami;
  3. c) sleva na zboží nebo službu poskytovanou Společností LAVONIO;
  4. d) sleva na zboží nebo službu poskytovanou třetími osobami.

5.3 Společnost LAVONIO informuje Členy o výhodách prostřednictvím Nabídek.

 

6. Sbírání Bodů

6.1 Nákup na eshopu

6.1.1 Body je možné začít sbírat ihned po registraci. Výhodu připisování Bodů má každý registrovaný uživatel. Body jsou zaznamenávány v centrální databázi Bodů. 

6.1.2 Množství Bodů, které Člen získá, a způsob, jak je toto množství určí (koeficient), jsou závislé na druhu zboží a služeb, za které se při jejich nákupu připisují. V případě jiného zboží nebo služeb se jedná buď o součin obratového koeficientu a obratu, kterého Člen nákupem zboží a služeb dosáhl, nebo množstevního koeficientu a množství zboží a služeb, které Člen nakoupil.

6.1.3 Společnost LAVONIO je oprávněna změnit a) výši koeficientu i b) rozsah zboží a služeb, za které jsou Body připisovány.

6.1.4 Aktuální bodový stav účtu Člena v centrální databázi je možné kdykoliv zjistit na Webové stránce prostřednictvím přihlášení do Online účtu.


6.2 Případy neuznání Bodů

6.2.1 Body nebudou držiteli Karty, resp. Členovi uznány v následujících případech:

  1. a) Body nebyly získány v souladu s Podmínkami nebo
  2. b) Body byly získány v rozporu se zákonem nebo dobrými mravy nebo
  3. c) Body se vztahují k transakci (např. nákupu zboží na eshopu), která byla z jakéhokoliv důvodu zrušená nebo byla poskytnuta náhrada jiným způsobem.

6.3.2 Pokud držitel Karty, resp. Člen na požádání Společnosti LAVONIO neprokáže oprávněnost připsání Bodů dokladem o nákupu zboží nebo služeb ve výši odpovídající připsaným Bodům, Společnost LAVONIO je oprávněná takové Body neuznat. Společnost LAVONIO však může toto právo využít jen do 6 měsíců od připsání Bodů.


7. Poskytnutí služby nebo jiného plnění

Společnost LAVONIO může Členovi poskytnout možnost využít službu nebo získat jiné plnění poskytované Společností Shell nebo třetími osobami, které bude podmíněné členstvím v Programu, případně dalšími kvalifikačními podmínkami. Uvedené možnosti a podmínky jejího poskytnutí budou uvedeny v příslušné Nabídce.



8. Sleva

Společnost LAVONIO může poskytnout Členovi slevu

  • při nákupu určitého zboží nebo služby na eshopu
  • při nákupu určitého zboží nebo služby poskytované třetí osobou,

jejíž přiznání bude podmíněné členstvím v Programu, případně dalšími kvalifikačními podmínkami, avšak bez toho, aby nárok na tuto slevu vznikl výměnou za Body. Sleva a podmínky vzniku nároku na slevu budou uvedeny v příslušné Nabídce.




9. Odměny

9.1 Obecně od odměnách

9.1.1 O výměnu Bodů za odměnu může požádat pouze ten, který se stal Členem. Připsané Body je možné vyměnit za odměnu až po jejich připsání. 

Pro výmaz Bodů získaných od 1.1.2025 platí následující pravidlo:

Tyto Body budou automaticky vymazávány jednou ročně vždy k 1.1., a to tak, že k danému datu budou vymazány Body starší dvou let a Člen tedy vymazáním těchto Bodů ztrácí nárok na jejich výměnu za odměnu.

9.1.2 Body je možné vyměnit pouze za odměny uvedené v aktuální Nabídce. Body není možné vyměnit za peníze.

9.1.3 Aktuální Nabídka obsahuje (i) popis odměny, (ii) bodovou hodnotu odměny a (iii) v případě doplatkové odměny i výši doplatku v penězích. K odměně patří jen takové příslušenství, jaké je uvedeno v Nabídce.

9.1.4 Odměny jsou k dispozici po dobu platnosti příslušné Nabídky nebo do vyčerpání nebo vyprodání zásob, pokud k nim dojde dříve. Společnost LAVONIO si vyhrazuje právo náhrady odměny, která není k dispozici v daném období, zejména z důvodu vyčerpání (vyprodání) zásob nebo zásahu vyšší moci. Společnost LAVONIO si vyhrazuje právo některou odměnu stáhnout trvale nebo dočasně z Nabídky.

 

9.2 Zásilkové odměny

9.4.1 Odměna je Členovi doručena zpravidla do jednoho měsíce od odepsání Bodů z jeho účtu. Pokud nebude možné odměnu z důvodu přechodného nedostatku na skladě nebo z jiných vážných důvodů dodat do jednoho měsíce, Společnost LAVONIO oznámí tuto skutečnost Členovi a zajistí dodání odměny hned, jak to bude možné. Odměny doručuje přepravní společnost nebo jiný poskytovatel poštovních nebo obdobných služeb (dále jen „dopravce“) na aktuální korespondenční adresu, která musí být na území České republiky. Za prodloužení dodací lhůty způsobené nesprávně uvedenou adresou nebo pozdním informováním o změně adresy nenese Společnost LAVONIO odpovědnost. Společnost LAVONIO také neodpovídá za prodloužení dodací lhůty způsobené nesprávným doručováním dopravcem.

9.4.2 Při odepsání Bodů Člen dostane potvrzení o této transakci e-mailem. Při převzetí odměny je Člen povinen potvrdit převzetí zásilkové odměny doručované dopravcem.

9.4.3 Pokud si Člen odměnu doručovanou dopravcem nepřevezme do termínu uvedeného na oznámení o uložení zásilky na příslušné pobočce dopravce, bude mu odměna na požádání opakovaně zaslána; náklady na doručení v tomto případě hradí Člen. Odměna mu bude znovu zaslána, pokud o to požádá do 30 dní ode dne, kdy uplynula lhůta k převzetí původní zásilky na pobočce dopravce.

9.4.4 V případě, že Člen nepřevezme odměnu, Společnost LAVONIO mu neposkytne náhradu Bodů za nepřevzatou zásilkovou odměnu ani žádnou jinou náhradu.

 

9.3 Reklamace odměn

Vyřizování reklamací se řídí Občanským zákoníkem č.89/2012 Sb., zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění, a platným reklamačním řádem. 


9.4 Právo na odstoupení od smlouvy

V případě, že se Člen po převzetí zásilkové odměny rozhodne tuto odměnu vrátit (např. z důvodu že nesplňuje jeho očekávání), může tak učinit do 14 dnů od převzetí odměny. Odměnu musí zaslat zpět na vlastní náklady na adresu zásilkové firmy, která mu odměnu odeslala. Zásilková odměna nesmí být poškozená a musí být v originálním obalu včetně veškerého příslušenství. Po převzetí vrácené zásilkové odměny zásilkovou firmou nebo Společností LAVONIO má Člen nárok na vrácení Bodů a v případě odměny s doplatkem kromě toho také nárok na vrácení doplatku. Člen je povinen v této věci kontaktovat Zákaznické centrum a dohodnout se na způsobu vrácení Bodů.

 

10. Online účet

10.1 Online účet umožňuje Členům prostřednictvím Webové stránky

  1. a) kontrolovat historii transakcí (tj. zjišťovat stav připsaných Bodů a historii uplatněných odměn),
    b) prohlížet Personalizované nabídky,
    d) žádat od poskytnutí zásilkových odměn, poukázek a sledovat stav vyřízení těchto žádostí a
    e) provádět změny osobních údajů.

10.2 Člen je povinen heslo k přihlášení do Online účtu utajovat a neumožnit, aby se stalo známé pro třetí osoby. Držitel Karty je odpovědný za škodu a sám snáší škodu způsobenou používáním Online účtu jinou osobou, který má přístup k Online účtu použitím hesla, bez ohledu na to, zda je oprávněná či nikoliv. Člen je odpovědný za škodu způsobenou Společnosti LAVONIOl nebo třetím osobám neoprávněným používáním hesla, která vznikla v důsledku nesplnění povinnosti dodržovat ve vztahu k heslu mlčenlivost.

10.3 Společnost LAVONIO je oprávněná z jakéhokoliv důvodu a kdykoliv a) změnit formát Online účtu, b) upravit obsah, vzhled a technickou strukturu Online účtu nebo c) dočasně zastavit používání Online účtu z důvodu údržby, opravy nebo zlepšení. Společnost LAVONIOl je oprávněna zrušit Online účet z důvodů, pro které je oprávněná Člena vyloučit z Programu, nebo pokud se Člen nepřihlásí do Online účtu po dobu delší než 1 rok. Nejméně 60 dní před zrušením Online účtu bude Členovi zasláno upozornění na e-mailovou adresu uvedenou při registraci do Online účtu.

 

11. Služby Zákaznického centra

11.1 Zákaznické centrum zajišťuje formou chatu na webu a emailového kontaktu (obchod@lavonio.cz) následující služby: poskytování informací o Programu a ostatních službách, řešení provozních problémů Členů, přijímání stížností, podnětů a připomínek Členů a vyřizování žádostí o výměnu Bodů za odměny.  

11.2 Operátoři jsou zákazníkům k dispozici na chatu v pracovní dny od 8:00 do 14 hod. (mimo pracovní hodiny a o víkendu bude chat provozován automatickou formou nejčastěji kladených otázek a odpovědí). Zákazníci dále mohou kontaktovat Zákaznické centrum na emailové adrese obchod@lavonio.cz. 



  1. Informace o věcně příslušném subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

Společnost LAVONIO informuje Členy, že věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů souvisejících s Programem je Česká obchodní inspekce, Gorazdova 1969/24,120 00 Praha 2, internetové stránky: www.coi.cz

 

  1. Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů Členů v rámci Programu jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí, které jsou k dispozici na webových stránkách.

 

14. Všeobecná ustanovení

14.1 Členství v Programu a všechna práva s ním spojená jsou nepřevoditelná a zanikají smrtí Člena, a proto nemohou být předmětem dědického práva. Body nepředstavují platební prostředek, jsou také nepřevoditelné a nejsou předmětem dědického práva.

14.2 Společnost LAVONIO si vyhrazuje právo měnit Podmínky prostřednictvím Změny. Změna může být provedena oznámením o změněných ustanoveních nebo vydáním nového znění Podmínek. Změna je účinná dnem, který je v ní uvedený.

14.3 Program připravila Společnost LAVONIO s dlouhodobým záměrem. Společnost LAVONIO si však vyhrazuje právo Program zcela ukončit. Datum ukončení provozování Programu se vyhlásí prostřednictvím Webové stránky minimálně jeden měsíc předem. Po ukončení Programu nebudou dále přidělovány Body. Za Body nasbírané do data ukončení Programu bude možné získat odměny v průběhu 2 měsíců po tomto datu.

14.4 Tyto Podmínky vydala Společnost LAVONIO jako závazný předpis pro provozování Programu výlučně v ČR a pro Členy. 

14.5 Tyto Všeobecné podmínky a pravidla LAVONIOClub vstupují v platnost a účinnost dne 1.7.2025.